Alla inlägg den 6 december 2014

Av jonna lundqvist - 6 december 2014 23:56

Började idag läsa gamla blogginlägg och isåg då varför jag tycker det är roligt att skriva, för min egen skulle.. Det är ju så kul att gå tillbaka och läsa ett par år senare..


Idag är det alltså den sjätte december och Linnèa har fylltsj9u år (?!) Tiden bara springer iväg och jg känner att jag inte rikigt hinner med, dagarna går som bara i ett i en hisklig fart...


Annars är jag nu sjuksriven, Skulle gå ut med mammas hundar men halkade på en isknul och satte mig på foten,. För att göra en lång och tråkig historia kort så slutade det hela med att jag är gipsad med ett gånggips ochhar nu i fredags fått göra manetrönten pga att de tror en sena kan vara av. Jag hoppas och tror inte att så är fallet utan jag vill bli av med gipset på tisdag på mitt läkrbesök på ortopeden så jag kan börja jobba på onsdag. Vara sjukskriven är nte riktigt min grej.



Ella har sedan jag skrev här sist (då var hon väl mest nyfödd) utvecklats till en tjej med Väldigt mycket humör. Hon har väldigt bestämda åsikter och använder uttryck som -JAG BLIR GALEN PÅ DIG!! följt av en lång suck. Men oftast är hon världens gladaste tjej som alltid är sysselsatt med någonting. Däremot så har linnea och ella verkligen kommit ín i en bråkfas. Från att linea var väldigt snäll och omhändertagande om lillasyster så har det ändrats till att de gör allt för att driva varandra (och mamma) till vansinne. Det bråkas om allt och inget från det att de kommer hem ifrån skola och dagis tills de går och lägger sig.. Hoppas denna fas går fort, de´n har redan pågått för länge.. ;)


Nä nu ska jag gå och sova, Fortsätter kanske uppd nuläget imorgon. Patrik har en s.k mancold för tillfället så någon sovmorgon lär jag ju inte få.



/J



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards