Alla inlägg under april 2012

Av jonna lundqvist - 29 april 2012 01:11

Sist jag skrev något här bodde vi i haxäng, men numer är vi torvallabor!


Känns fruktansvärt skönt, nu är det mesta bara en bit bort, visst har jag liite längre till stall och jobb, men istället bara 150 m till dagis och patrik har ju fått det närmare till sitt jobb. dessutom kan ju jag äka buss mest överallt och det tkr jag är jätteskönt. slippa stoppa ella i bilbarnstolen, he in vagnen i bilen, leta parkering och sedan samma procedur när man kmr in till stan.. Nä åker man buss ligger hon ju i9 vagnen hela tiden:) Sen om jag behöver bilen någon gång är det ju inga större problem.


Men annars har vi väl mer eller mindre bott i ett kaos den senaste månaden, men nu är det bara vårat sovrum kvar att tapetsera så är vi klara, sånär som att möbler ska sättas ihop och skruvas upp. men det är ju bara kul!


Tänkte lägga ut ett par bilder på hur vi fått till det, bättre bilder kommer då allt är klart, men man ser ju litegrann ialf;)


Annars är det mkt annat som är åp g, dop kmr att bli i maj, så ni som ska få inbjudningar kmr att få det inom en snar framtid;) sedan kmr ella att operara sin gomspalt under maj, så vi ska vara en vecka i umeå, känns väl sådär men samtidigt skönt när det är gjort. Ella har för den delen börjat bli en stor tjej som sitter i princip själv, och är nu 66.5 cm lång och väger 8890 g, stor tjej! 


Linnea har mest längtat efter dagis då hon innnan den här veckan varit hemma i princip två veckor, och hon har ju sin bästa kompis på dagis så det kan man ju förstå.. Annars kmr hon med sina uttryck och kommentarer mest dagligen, man kan ha väldigt givande samtal nu med damen, eller minichefen, patrik påstår att det kmr ifrån mig men jag vet inte det?! 


/J


J        

Ovido - Quiz & Flashcards