Direktlänk till inlägg 2 februari 2012

2 februari 2012

Av jonna lundqvist - 2 februari 2012 12:14

Egentligen började jag skriva ett inlägg igår men insåg att jag ahde varken lust eller ork då så gör ett nytt försök idag 

istället:) Den här veckan har jag jobbat tisdag kväll och sedan varir jätteförkyld resten av veckan:( 


Idag börjar jag känna ig lite bättre så det är väl påväg åt rätt håll då:) Skönt de så man kan börja röra på sig igen, nu ska ju även hästen sättas igång ordentligt bara det inte blir så himla kallt.. Fast så länge det inte är extremt så är det ju bara o klä på sig:)


Idag är jag och ella hemma själva. Linnea är på dagis och skulle få gå mellan 7-14 idag då det var 4årsgrupp "utegrupp" på förmioddagen och sedan maskerad efter lunch, som hon har sett fram emot den här dagen!<3 Såklart ska hon vara prinsessa på maskeraden:) Sedan ska patrik hämta henne så ska hon vara med pappa på jobbet:)


Jag tänkte lägga mig och vila med ella på em så är jag nog pigg tills de kommer hem.. 


Pga all snö som kommit har vi iår fått en riktigt stor snöhög här utanför så i måndags bäddade vi ner ella i vagnen och gick ut allihopa o åkte pulka och tefat efter middagen, linnea var såklart helnöjd och somnade snabbt sen:) Så visst har vi svurit över snön men inget ont som inte har något gott med sig... 


/J  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jonna lundqvist - 6 december 2014 23:56

Började idag läsa gamla blogginlägg och isåg då varför jag tycker det är roligt att skriva, för min egen skulle.. Det är ju så kul att gå tillbaka och läsa ett par år senare..   Idag är det alltså den sjätte december och Linnèa har fylltsj9u år (...

Av jonna lundqvist - 30 november 2012 10:13


Bara att erkänna att det går ett tag mellan mina inlägg, verkar inte bättra mig heller.. Men den som väntar på något gott eller hur var det??    Farmor har precis var så snäll och hämtat mina barn så att jag ska kunna ta en ridtur i dagsljus:) vi...

Av jonna lundqvist - 19 november 2012 11:15

Det där med regelbundet bloggande verkar inte fungera för mig, så de som faktiskt tittar in här får helt enkelt ha lite tålamod;)   Vi har väl inte gjort så överdrivet mycket under hösten, vardagen rullar på..    Ella som fyllde ett år i onsd...

Av jonna lundqvist - 23 augusti 2012 15:54

Måste väl erkänna att jag kanske inte är världens mest flitiga bloggare,  men hur som helst så lär det bli bättre nu när hösten närmar sig och man kommer in i vardagen igen.   Sedan jag skrev sist har jag hunnit med att jobba och vara på en semes...

Av jonna lundqvist - 20 juli 2012 10:58

Som vanligt verkar det bli långt mellan gångerna... men ska bättra mig!   Sommaren verkar bara svischa förbi, jag o patrik möts mest i dörren, antingen jobbar han eller så jag.  Men som sagt, skönt att få spara lite föräldradagar. Ella ska vara...

Ovido - Quiz & Flashcards