Alla inlägg under mars 2010

---

Av jonna lundqvist - 18 mars 2010 11:11

Var ett bra tag sen jag sist skrev något här men vi har ju som sagt flyttat och inte hunnit få tillnågot internet än, har inte direkt varit prio ett:P


Trivs gör jag hur bra som helst i vårat lilla hus, tar såklart ett tag innan man har helt kommit på plats men det får ta den tid det vill. Har många järn i elden nu då jag håller på men praktiken också. Fick praktikplats på medicin 408 (endokrina) och trivs bra, lärorikt, mkt nytt så det är mkt att lära sig men det är bara kul.


Har även flyttat hästen till brunflo så nu har jag han bara ett stenkast bort, har kommit på att jag så småningom ska cykla till stallet men när jag har tid till de vet jag inte;P Tanken finns där ialf...


Linnèa har blivit stor tjej och sover på eget rum med en "storsäng" Har gått hur bra som helst de här tre nätterna och de hoppas jag det fortsätter att göra:)


I helgen ska patrik till åkersjön så jag och linnèa blir ensamma hemma, fast jag har räknat ut att jag även kan kidnappa paula så hon får så lov att umgås med oss då hon itne jobbar;)


Har även lite andra planer men vi får se vad som händer.


Nä nu är det bäst jag sätter fart, slutar halv tio ikväll och börjar kvart i sju imorgon, känns inte så lockande men har ju tre dagars helg sen!!:)


/J  





Ovido - Quiz & Flashcards