Alla inlägg under april 2011

!!!

Av jonna lundqvist - 27 april 2011 14:13

Kan man bli annat än less, kommer hem ifrån jobbet imorse och ser verkligen fram emot att få gå o lägga mig.. Då börjar grannen riva en ladugård tvärs över vägen ifrån oss. Det har dundrat och brakat på hela dagen, så speciellt mycket sömn har det inte blivit:( Jobbigt då jag jobbar inatt också. och går på dagpasset kl elva imorgon.. Men får väl se fram emot imorgon kväll och sova då!


Ska hänga lite tvätt ute och sen ska jag åka och hämta skruttan på dagis, mysigt att få vara med henne ett par timmar ialf.

Ska hinna med lite städning och bädda rent våran säng innan jag åker på jobbet också, finns inget bättre än o lägga sig i en renbäddad säng..


Även att det går framåt ute på gården, var och köpte lite nya krattor och sopar i helgen. Så nu har vi inget att skylla på!

Nä men det har ju varit så fint väder så det har bara varit skönt att få vara ute o hålla på, patrik har klippt bort alla buskar som var döda, fula eller helt enkelt på fel plats. Kändes genast mycket finare.


Annars så mår jag oförskämt bra just nu, allt illamående/trötthet har gått över, så länge jag äter med jämna mellanrum. Så nu ska jag bara njuta, jobba och umgås med min fina familj!

Av jonna lundqvist - 21 april 2011 12:25

Skriver lite fort innan jag ska till patriks jobb för o tvätta o städa bilen, kan bbehövas vill jag lova! Stickan har ju fällt  hår som en galning (hunden). Egentligen skulle ajg vilja ha något som höll honom kvar där bak men tror min bil är för liten för en bur, jag kommer ju absolut inte få plats med något annat om jag ska ha en bur i bagaget ialf.. Får ta o klura på den!


Annars så blev det jobb för mig inatt, de ringde ifrån hammerdal och hade lite smått panik och det är ju fina pengar så varför inte?:) Dessutom jobbar mamma så då träffas vi ju en sväng i påsk ialf!


Försöker få linnea att vila vilket går sådär:/ blir väl i bilen påväg till stan...

Nä men glad påsk då!!:)


/J

Av jonna lundqvist - 18 april 2011 19:08

Ska försöka uppdatera lite mer än en gång i halvåret!:)


Har ju en hel del stora nyheter att berätta!

Linnèa ska få ett syskon till hösten, storken beräknas landa i haxäng i början på

november:) Linnèa kommer att bli världens bästa storasyster..


Mår annars relativt bra, lite illamående.. Men det hör väl till, och det är inte på långa vägar som när jag väntade Linnèa..



Nä snart börjar halv åtta hos mig!


/j


Ovido - Quiz & Flashcards