Alla inlägg under juni 2009

Av jonna lundqvist - 8 juni 2009 18:11

Har börjat jobba i hammerdal idag, trivs hur bra som helst. Bra jobbarkompisar, bra rutiner och bra chef:)


Så skönt att vara hos mamma och bara kunna låta linnea springa ut på gården och leka. Jag har dessutom lekt lite trädgårdsmästare hos mamma, kul! Jag vill ha en  egen gård, men det lär ju ta åratal innan man har ekonomi till det. 


 Skulle egentligen ha åkt in till stan idag men jag är så himla trött, och vad har jag att komma hem till? Patrik är i junsele tills på ons och jag är riktigt less på att  vara själv för jämnan, därför stannar jag tills imorgon bitti och far till stan då istället.. Ska fara och rida medans linnea är  på dagis, o även hinna anmäla mig till USK utb.


Ja ja, ingen vidare positiv blogg idag, och nu kokar kaffet så jag måste springa!;)

Ovido - Quiz & Flashcards