Direktlänk till inlägg 30 november 2012

30 November 2012

Av jonna lundqvist - 30 november 2012 10:13

Bara att erkänna att det går ett tag mellan mina inlägg, verkar inte bättra mig heller.. Men den som väntar på något gott eller hur var det?? 


Farmor har precis var så snäll och hämtat mina barn så att jag ska kunna ta en ridtur i dagsljus:) vilket uppskattas väldigt, kombinationen stenhård backe och jättepigg häst och krydda det med att inte se något är inte sådär jättelyckat faktiskt. 


Rigel har ju flyttat också, numer är han Lunnebo, något han verkar trivas bra med:) + för mig är inga in eller utsläpp eller mockning heller för den delen, behöver alltså enbart åka dit för att rida/köra och pyssla på. 



Om en vecka fyller linnea hela 5 (???!!!) år, stortjejen min:) förövrigt har jag lyckats byta gardiner och satt upp lite julstjärnor, prydnadssaker är ju bara att glömma iår om man inte vill att dom ska gå sönder då marodören ella kommer och far fram som en virvelvind. Orkar knappt tänka på julgran, men har ju lovat linnea så....


Ska väl ta och städa nu innnan jag åker så är det väl fint hemma ett par timmar ialf!:)

Sen är ju patrik hemma själv med barnen i helgen då jag jobbar så kan ju bara tänka mig...  


//J

 
 
Yara

Yara

12 oktober 2013 01:03

Snygg sida kolla gärnain min

http://lareattand.myshowroom.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jonna lundqvist - 6 december 2014 23:56

Började idag läsa gamla blogginlägg och isåg då varför jag tycker det är roligt att skriva, för min egen skulle.. Det är ju så kul att gå tillbaka och läsa ett par år senare..   Idag är det alltså den sjätte december och Linnèa har fylltsj9u år (...

Av jonna lundqvist - 19 november 2012 11:15

Det där med regelbundet bloggande verkar inte fungera för mig, så de som faktiskt tittar in här får helt enkelt ha lite tålamod;)   Vi har väl inte gjort så överdrivet mycket under hösten, vardagen rullar på..    Ella som fyllde ett år i onsd...

Av jonna lundqvist - 23 augusti 2012 15:54

Måste väl erkänna att jag kanske inte är världens mest flitiga bloggare,  men hur som helst så lär det bli bättre nu när hösten närmar sig och man kommer in i vardagen igen.   Sedan jag skrev sist har jag hunnit med att jobba och vara på en semes...

Av jonna lundqvist - 20 juli 2012 10:58

Som vanligt verkar det bli långt mellan gångerna... men ska bättra mig!   Sommaren verkar bara svischa förbi, jag o patrik möts mest i dörren, antingen jobbar han eller så jag.  Men som sagt, skönt att få spara lite föräldradagar. Ella ska vara...

Av jonna lundqvist - 29 maj 2012 20:57

Ja tänkte att jag skulle ta och berätta om våran umeåresa.    Åkte dit i torsdags som sagt, träffade kirurgen som skulle op ella. Narkosläkararna som  absolut inte hade någon annan tid att träffas på än på tors (enligt kordinatorn) hade temadag...

Ovido - Quiz & Flashcards