Alla inlägg under augusti 2010

...

Av jonna lundqvist - 20 augusti 2010 11:13

Blir långt mellan ggr men då och då kommer skrivlusten tillbaka..


Ja nu händer det mkt, skola, jobb i hammerdal och på tis blir det även jobb i brunflo. Är hur glad som helst att jag ska få börja i brunflo:)

Trivs jättebra på åshamra, men det blir långt att åka. Och nu i slutet på sommaren känner jag mig less på all bilåkning. Och värre blir det ju när vintern kommer..


Kattungarna börjar busa och anser nu att hela övervåningen är deras revir.. Ska ta bilder och lägga ut i helgen..


Nä, det gick trögt o skriva, återkommer kanske senare.


/J


...

Av jonna lundqvist - 4 augusti 2010 12:54

Jag vill ha höst!! Det är ju ändå ingen sommar, hösten är ju ialf fin.. Och så längtar jag tills man kommit in i rutinerna igen, börjat skolan, fått in hästen till stan osv.. Dessutom ska jag börja simma i höst, nån fler som vill haka på så är det bara o höra av sig!!:)


Igår gjorde jag en storstädning på "entrèplanet" vart ju bra mkt bättre, men längtar tills vi har tapetserat om så man kan fixa iordning precis som man vill ha det..


Kattungarna växer så det knakar, brukar ha minst en mysstund med dom varje dag.. Fast det är ju svårt att låta bli dom! Hoppas man kan hitta bra hem till dem bara, det är ju majas sista kull också. Innan hon får vara ute igen ska hon ha kastreras, men måste vänta tills ungarna ialf har börjat med riktig mat.


Ska försöka ta några kort på hur vi bor också! måste" bara" hitta batterier till kameran, haha!


Och imorgon håller jag och linnea tummarna för att Mia med barn är hemma så vi kan komma o hälsa på, var alldeles för länge sen nu!!<3


Bäst att man börjar göra sig iordning, ska iväg och hämta skruttan på dagis.


//J


  

Ovido - Quiz & Flashcards