Alla inlägg under juli 2012

Av jonna lundqvist - 20 juli 2012 10:58

Som vanligt verkar det bli långt mellan gångerna... men ska bättra mig!


Sommaren verkar bara svischa förbi, jag o patrik möts mest i dörren, antingen jobbar han eller så jag. 

Men som sagt, skönt att få spara lite föräldradagar. Ella ska vara hemma tills i mitten på januari då hon ska skolas in på dagis, i början på februari börjar hon helt och hållet.


Hoppas verkligen jag får plats på linnèas avdelning. Man har fått en såpass bra kontakt med fröknarna där och jag vet att de prioriterar utevistelse vilket känns väldigt viktigt för mig. 


Och ella ja hon har ju hunnit bli hela åtta månader, fått två tänder, börjat surra lite om mamma o pappa, fejkskratta, åla och står emellanåt i krypställning (har dock inte kommit på hur man kommer framåt i den positionen så oftast 'faceplantar' hon golvet o blir förbannad) Så min lill tjej börjar också bli 'stor'.

Linnèa är ju mer ute än inne, leker med kompisar.. Den här sommaren har hon även varit med sin 'bästis' en del vilket hon är överlycklig över, hade nog varit en lång sommar annars! 


Om 2½ vecka far vi till gotland, ska även det bli skönt allrahelst o komma hemifrån ett tag, slippa alla måste här. Är just nu så trött, har ju börjat jobba dag efter fem veckor natt och tror jag hamnat i nån form av mittemellan läge. Känns som att jag skulle kunna sova ett par år eller två..

Men det är ju ingen idè att klaga över det;) ska ta och göra iordning ella nu och ropa in linnèa nu så ska vi fara till hammerdal för en helg hos mamma:)


/J   

Ovido - Quiz & Flashcards