Alla inlägg under november 2012

Av jonna lundqvist - 30 november 2012 10:13

Bara att erkänna att det går ett tag mellan mina inlägg, verkar inte bättra mig heller.. Men den som väntar på något gott eller hur var det?? 


Farmor har precis var så snäll och hämtat mina barn så att jag ska kunna ta en ridtur i dagsljus:) vilket uppskattas väldigt, kombinationen stenhård backe och jättepigg häst och krydda det med att inte se något är inte sådär jättelyckat faktiskt. 


Rigel har ju flyttat också, numer är han Lunnebo, något han verkar trivas bra med:) + för mig är inga in eller utsläpp eller mockning heller för den delen, behöver alltså enbart åka dit för att rida/köra och pyssla på. 



Om en vecka fyller linnea hela 5 (???!!!) år, stortjejen min:) förövrigt har jag lyckats byta gardiner och satt upp lite julstjärnor, prydnadssaker är ju bara att glömma iår om man inte vill att dom ska gå sönder då marodören ella kommer och far fram som en virvelvind. Orkar knappt tänka på julgran, men har ju lovat linnea så....


Ska väl ta och städa nu innnan jag åker så är det väl fint hemma ett par timmar ialf!:)

Sen är ju patrik hemma själv med barnen i helgen då jag jobbar så kan ju bara tänka mig...  


//J

Av jonna lundqvist - 19 november 2012 11:15

Det där med regelbundet bloggande verkar inte fungera för mig, så de som faktiskt tittar in här får helt enkelt ha lite tålamod;)


Vi har väl inte gjort så överdrivet mycket under hösten, vardagen rullar på.. 


Ella som fyllde ett år i onsdags har börjat gå, så nu är det full rulle här hemma, snabb börjar hon bli också!

Linnèa längtar efter att fylla fem år, hon tycker att aldrig blir det min tur... Men snart så!;) 


På onsdag åker vi till umeå för efterkontroll hos kirurgen som op ella, se att allt har läkt som det ska och kolla att inga fler op behövs. Så vi passar på att som förra gången ta en liten minisemester hela familjen. Ska bli ruskigt skönt att komma bort hemifrån en liten sväng:) Slippa allt vad städning och matlagning heter!:)


Det är väl hösthumöret som börjar komma fram, det är även tråkigt i stallet just nusom annars är min oas.. Just för att oftast kommer man ut på kvällarna (kolsvart) och sedan är marken så hård att det enbart går att skritta, där det tidigare har varit blött är det nu som att rida på kullersten, så snö Ja tack!


/J

Ovido - Quiz & Flashcards