Alla inlägg under september 2010

...

Av jonna lundqvist - 2 september 2010 13:01

Ja nu har jag dragit på saker och ting för länge, så nu känns det som jag har HUR mkt som helst att göra.. Har ialf börjat få lite ordning i vårat gäst/datarum, känns skönt. Kanske den som övernattar här inte riskerar att bli dammallergiker, haha..


Kattungarna växer och blir hela sju v på lördag, vart tar tiden vägen?! Snart ska dom flytta hemifrån. Hoppas verkligen att jag hittar bra hem till dem alla. En ska ju få stanna här:)


Borde egentligen plugga nu, har avstämmning hela fm imorgon så man får bort en massa i ett svep. Bara det att jag känner mig inte alls förberedd.. Men det blir nog skitbra, kommer man känna sig duktig inför helgen.

Påtal om helgen så var ju vi bjudna på 30 års fest med cowboytema, jag kände mig väl inte alltför sugen att gå då jag inte känner någon där. Men då så bestämde vi att patrik får gå själv och jag o linnea är hemma. Ev kommer jennifer hit o håller mig sällskap, SKITBRA! Sitter o funderar om jag ska lura med mig henne till hdal också så att vi kan komma ut med tjockisarna en sväng:)


Hade för den delen en väldigt bra helg i GBG. Blev lite intensivt kanske och man hann inte med allt man egentligen hade velat, men gbg ligger ju kvar så det går fler tåg.


Jag har börjat få massa ny energi när hösten har kommit, våran weekend har väl gjort sitt till också men jag älskar hösten. vet inte varför riktigt men kanske det är att man kommer in i sina rutiner igen och man får iordning hemma osv. Dessutom tkr jag det är hur härligt som helst att vara ute, promenera fara ut på skogsturer med hästarna osv..


Nä nu är det bäst att jag kommer igång o plugga, annars blir det massa stress..


/J  

Ovido - Quiz & Flashcards