Alla inlägg under december 2009

Av jonna lundqvist - 3 december 2009 23:30

   Inatt ska Linnèa sova hos sin farmor, ansåg att det var onödigt att hon går på dagis ca fem timmar imorgon då hon istället kan få ta det lugnt veckan ut, börja på ny kula nästa vecka istället.


Iochmed att hon ska sova där tänkte jag att jag ska passa på att få sova lite längre än jag brukar innan skolan. Men vad händer då? Jag kan inte sova, ibland blir det väl så det går bara inte. MEN varför ikväll?!


Aja det är ju ialf helg sedan, världens bästa tjej fyller ju TVÅ (?!) år...


På Lördag blir det djungelhuset och så ska min jättesöta syster sova över hos oss:) Linnèa ser fram emot att julia ska vara här mest av allt tror jag:)


Jag tycker nog lika mkt om när linnea fyller år som hon själv om inte mer, älskar att se hennes min och hur glad hon blir för alla presenter och all uppmärksamhet..


Nä nu känner jag att jag bara yrar på så då är det väl dags att sova..


/J

Av jonna lundqvist - 2 december 2009 11:39

   Fortfarande hemma med en liten skrutt. Men det verkar vara på bättringsväg så på fredag blir det dagis på fm ialf:)


Igår skulle jag och åsa rida ut en liten snabb sväng, det hela slutade med att vi hade ridit vilse och var hemma efter ca 3 timmar, en gång kom vi fram typ i stan, och sen höll vi bara på att yra omkring såg massa små gröna gubbar som stog i dikena, haha... Åsa hade typ förfrusit tårna och jag var tvungen att ligga i ett bad flera timmar för att tina upp igen. Ja, blir man inte sjuk efter det här då blir amn nog aldrig det!:)

Ska iväg o handla lite mera julgrejer när patrik slutat jobba, men först är det städning och bak som står på listan;) Mysigt...


Nä nu ska ja gå o kramas med min lilla gumma.


/J

Av jonna lundqvist - 1 december 2009 10:40

Nu har vi sagt upp lägenheten. känns skönt men samtidigt nervöst.. Men allt ska bli så himla roligt, tänk o få inreda ett riktigt lekrum åt linnea:D

Sen att stora delar av huset är nyrenoverade gör ju det hela ännu roligare..


Linnèa är förkyld så vi spenderar dagarna inne, känner sig lite avskärmad från världen då man typ inte varit utanför dörren på ett par dagar, men idag kommer jessika och ska vara här så att jag får uträtta lite ärenden. Bra!:)


Egentligen var jag inte på skrivhumör så jag skriver kanske lite mer sen.


/J


linneaskor  

Ovido - Quiz & Flashcards